FAQ
*PRE ORDER:
1. Wat is een pre order artikel?
-1.1 Dit is een artikel wat al besteld kan worden op de webshop en een vertraagde levertijd heeft.
-1.2 Dit artikel staat dus op dat moment wel als op voorraad op de webshop. (anders kan je niet bestellen)
2. Ontvang ik bij een bestelling met een pre order mijn andere items eerder?
-2.1 Als je een bestelling hebt gedaan waarbij een pre order is besteld wordt de gehele bestelling tegelijk verzonden met het pre order item.
*BESTELLEN, VERZENDEN & ONTVANGEN:
1. Ik heb mijn bestelling nog niet binnen, hoe kan dit?
-1.1 De meest voorkomende reden is dat je een pre order artikel heb besteld. Dit houdt in een vertraagde levering omdat het artikel nog binnen moet komen. Over het algemeen staat dit achter het artikel nummer en kleur vermeld.
-1.2 Er is vertraging bij de DHL, dit kan om verschillende redenen zijn. (wij zijn hier niet verantwoordelijk voor)
-1.3 Er is een onjuist adres ingevuld waardoor het pakket niet verzonden kan worden. bijvoorbeeld een verkeerde postcode.
-1.4 Het pakket is ergens anders afgeleverd.
-1.5 Heb je geen pre order besteld neem dan altijd na 2 werkdagen contact met ons op.
2. Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
-2.1 Voor 16:00 besteld is morgen in huis, tenzij je een pre order hebt besteld.
-2.2 Heb je een pre order besteld staat de verzenddatum aangegeven.
-2.3 Als blijkt dat een artikel niet leverbaar is door een voorraad fout kan het leveren langer duren.
-2.4 Als er een onjuist adres is ingevuld kan het pakket niet verzonden worden en ontstaat er vertraging.
-2.5 In het weekend wordt er op zondag niet geleverd.
3. Ik heb geen bestelbevestiging gehad, is mijn bestelling wel doorgekomen?
-3.1 Waarschijnlijk is de mail met bevestiging in je ongewenste/spam postvak terecht gekomen.
-3.2 Het email adres is niet juist ingevuld.
-3.3 Je kan altijd contact met ons opnemen om te checken of je bestelling goed door is gekomen.
4. Ontvang ik een track en trace code als mijn pakket verzonden is?
-4.1 Ja, je ontvangt een track en trace code op het moment dat je pakketje is ingescand bij de Dhl.
-4.2 Controleer of de mail van DHL in je ongewenste/spam postvak terecht is gekomen.
-4.3 Controleer of je wel het juiste email adres door hebt gegeven.
5. Ik heb iets op de webshop besteld, kan ik dit ophalen in de winkel?
-5.1 Het product is op te halen in de winkel. U zal een bevestigingsmail krijgen met de mogelijke dagen om het op te halen.
6. Ik heb meerdere bestellingen geplaatst, kan dit samengevoegd worden?
-6.1 bestellingen kunnen NIET worden samengevoegd. Het bedrijf die onze pakketten inpakt heeft hier niet de mogelijkheid voor ivm de enorme drukte.
7. Ik wil een artikel toevoegen aan mijn bestelling, kan dit?
-7.1 Het is niet mogelijk om artikelen toe te voegen aan een bestelling.
-7.2 Wel is het mogelijk om een bestelling te annuleren, als deze nog niet verzonden is
zodat er een nieuwe bestelling geplaatst kan worden.
*RETOURNEREN:
1. Ik wil iets retour sturen is dit mogelijk?
-1.1 retourneren is mogelijk binnen 14 dagen (zie voorwaarden https://bbkfashion.nl/verzenden-en-retour
2. Zijn de verzendkosten om te retourneren voor mij zelf?
-2.1 De verzendkosten om te retourneren zijn ten alle tijden voor de klant zelf mits er iets anders is afgesproken met BBK Fashion.
3. Betaal ik dan 2x verzendkosten, zowel het opsturen als retourneren?
-3.1 Bij het plaatsen van de bestelling wordt 5,75 aan verzendkosten gerekend, indien de bestelling geretourneerd wordt zijn de kosten voor de klant.
5. binnen welk termijn wordt mijn retour verwerkt?
-5.1 Wij verwerken de retouren binnen 8 werkdagen na binnenkomst bij ons. Via je track en trace code kan je nagaan wanneer het is binnen gekomen bij ons.
6. Naar welk adres kan ik mijn pakket retour sturen?
-6.1 Retouren kan naar Samuël Esmeijerstraat 203, 3132AN, Vlaardingen. Wij halen geen pakketjes op bij een service punt, let hier aub op, dit wordt als goedkoopste optie aangeboden.
-6.2 Let er ook op dat je je oude label verwijdert of het nieuwe label hier overheen plakt, zodat het pakketje niet naar het oude adres wordt verzonden. Is dit wel het geval zijn wij hier niet verantwoordelijk voor.
7. Moet ik retourneren met een track en trace code?
-7.1 Wij raden het wel aan om te retourneren met een track en trace code. Zo kan je altijd terug zien waar je pakketje zich bevindt en of deze al afgeleverd is.
-7.2 BBK Fashion is niet verantwoordelijk voor pakketjes die niet retour aankomen bij ons, via je track en trace code kan je nagaan waar je pakketje is en hier zelf een onderzoek voor op laten starten.
*CONTACT & SOCIAL MEDIA:
1. Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
-1.1 Via de mail: bbkfashion@outlook.com
-1.2 Via een prive bericht op Facebook.
-1.3 Via instagram in een prive bericht.
-1.4 Via whatsapp https:/wa.me/+31102005109
2. Waarom krijg ik geen antwoord op mijn facebook bericht of email?
-2.1 Wij beantwoorden berichten tussen 9:00-17:30.
Buiten deze tijden om zijn wij niet aanwezig en beantwoorden wij geen berichten.
-2.2 Heeft u buiten de bovenstaande redenen geen antwoord gehad probeer het dan via whatsapp https:/wa.me/+31102005109
*KLACHTEN MELDEN:
1. Ik heb een verkeerd item ontvangen, wat nu?
-1.1 Het is belangrijk dat je hier zsm contact over op neemt met ons per mail of een prive bericht via Facebook (binnen 24 uur na binnenkomst)
-1.2 Je kan foto’s mee sturen van het verkeerd geleverde item en je ordernummer vermelden.
-1.3 Wij zullen een onderzoek op laten starten bij het bedrijf die onze pakketjes inpakt en verzend.
zij zullen contact opnemen om het verkeerd geleverde artikel op te halen en het juiste te leveren. LET OP voor een onderzoek staan 8 werkdagen.
2. Er ontbreekt een artikel bij mijn bestelling:
-2.1 Het is belangrijk dat je hier zsm contact over op neemt met ons per mail of een prive bericht via Facebook. (binnen 24 uur na binnenkomst) Vermeldt hierin aub je bestelnummer en het ontbrekende artikel.
-2.2 Wij zullen een onderzoek op laten starten bij het bedrijf die onze pakketjes inpakt en verzend. Zij zullen doormiddel van o.a. camera beelden nagaan of het artikel wel of niet is ingepakt. LET OP voor een onderzoek staan 8 werkdagen!
-2.3 Heb je na 8 werkdagen nog niets vernomen neem dan aub contact met ons op.
3. Ik heb een artikel ontvangen wat een mankement heeft:
-3.1 Het is belangrijk dat je hier zsm contact over op neemt met ons per mail of een prive bericht via Facebook (binnen 24 uur na binnenkomst)
-3.2 Je kan foto’s mee sturen van het mankement in het item en je ordernummer vermelden.
-3.3 Wij zullen met een oplossing komen indien het onder de garantie gevallen valt. Https://bbkfashion.nl/verzenden-en-retour
*VOORRAAD ARTIKELEN:
1. komt een artikel nog op voorraad?
-1.1 Een artikel kan weer op voorraad komen door middel van een pre order. (zie kopje pre order)
-1.2 Wij weten niet altijd van te voren van alle artikelen of deze weer op voorraad komen. Wij raden dan ook altijd aan de webshop in de gaten te houden.
2. Ik had een artikel in mijn winkelmandje zitten en nu is deze uit mijn mandje?
-2.1 Dit kan gebeuren als je tegelijk met iemand het zelfde artikel besteld. Wie als eerste de bestelling afrondt zal het artikel ontvangen en zodoende gaat het uit jouw mandje.
3. Ik heb een artikel besteld dat op voorraad was maar nog niet ontvangen?
-3.1 Waarschijnlijk heb je een pre order item besteld, zie het kopje pre order.